torsdag, august 23, 2007

Noe om ingenting spesielt... men dritt på...

Jeg må bare beklage. Jeg har vært litt slapp på denne fronten en liten stund. Men heldigvis for dere har Hilde iallefall oppdatert litt fra tid til annen.. Tanken HAR streifet meg noen ganger.. "Ingvill, kanskje det er på tide å skrive en post snart.. Har du ikke noe å fortelle omverdenen..?"  
Jeg kom aldri på noe å skrive. Det var egentlig aldri noe spesielt å skrive om. Men når Hilde truer meg med " Ingvill, nå må du poste snart, hvis ikke så gjør jeg det!"   Da måtte jeg nesten gjøre det.

Så her kommer det en post om ingenting spesielt, egentlig... 

Først kan jeg kanskje fortelle litt om hva som foregår i livet mitt for tiden...
Og det er vel hovedsaklig skole...
For min del,  29 timer i uka med norsk, matte, biologi, religion, historie og gym.
Tenk, dette vil ukene, ja, månedene framover være preget av. Og til nå har vi bare hatt tre av de 190 skoledagene i dette (skole)året. Det er LENGE igjen!

Men forhåpentligvis vil dette bli et bra skoleår. Hardt, men bra. Vi er jo russ, så noe gøy må vi vel finne på!

Over til en annen ting. Det er en annen ting som jeg går rundt og tenker, bekymrer, stresser, og mye annet om. Nemlig, Menighetscupen.
Siden dette blir en helg med mye gøy, både for deg som liker fotball, 
du som liker fotball- men ikke kan spille- og du som ikke kan 
fordra fotball  (du kan heie + gå på møtet.)
Dette er for dere ALLE! Fotballkampene spilles lørdag og søndag i Gimlehallen. Og på lørdag kveld (kl 22.00) blir det et heidundranes bra møte i Domkirka!
Bibelklassen har ansvar for lovsangen, og det kommer en mann som heter Tom Bredvei som vil tale for oss! Og ikke minst, Strømmestiftelsen vil være med og vi vil ta inn kollekt for å støtte et prosjekt som de driver nede i Sør-Sudan.  Jeg gjetter at de fleste som leser her er fullt klar over hva menighetscupen er, så de som lurer på noe mer, kan gå inn på menighetscupen.no , eller skrive en kommentar her..

Overraskene nok var det lett å skrive mye om ingenting spesielt.
Håper du gadd å lese helt ned til bunnen, og kanskje kommer jeg med en ny post iløpet av rekordtid? Hvem vet... (..inte jäg)
 
Jeg legge ved en liten video jeg fant på YouTube. Stakkars lille gutt. Jeg får helt vondt i hjertet...



Men til neste gang, ha en fortsatt fin dag!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Stakkars lille gutten! Mitt hjerte er heilt ødelagt...

Jeg har forresten spilt det "spillet" selv ei gang, men jeg ble ikke så skremt...

Flott at du endelig fikk skrevet en post Ingvill! Jeg er storfornøyd =)

Anonym sa...

Du glemte jo fransk Ingvill!! Je ne sais pas...

Anonym sa...

oi, det var ikke meninga..;) c'est vrai!