mandag, mars 08, 2010

Jeg har...

...vært på skitur i dag! Og er veldig stolt av det!

Å gå på ski i Oslo-marka er nesten mer stressende, enn avslappende!
For man går jo i kø! Og alle skal gå fortere enn de andre. Og det er ikke så kjempe moro når jeg ikke går så fort.

Jeg gikk ca 1 mil, og da jeg var halvveis fikk jeg sykt lyst på Fanta, eller Solo eller hvilkensomhelst gul brus. Dette holdt meg gående for jeg visste at ved begynnelsen av løypa var det en kiosk.

Men de tok ikke bankkort. Så da ble det brus på Oslo S i stedet. Det var verdt ventinga!

(En annen skitur...)

3 kommentarer:

Hilde sa...

Herlig!
Jeg vil si stilen min på bildet kvalifiserer til 20 i stil :)

Nyt det fine været dere har, for her er det gått tilbake til det "gode" gamle bergensværet; regn.

Nå fikk jeg lyst på solo...

Martin sa...

Du hopper som skihopperne på 50-tallet, Hilde, med armene rett fremover. Også har du nok litt jobb å gjøre i forhold til v-stilen.
Ingvill, et skiturtips i Nordmarka er å ta bussen opp i Maridalen. Der er det ikke så mye folk, og deilige løyper. Og husk at de stressa folka som går forbi deg er stressa uansett hva du gjør. Skiløyper er for folk som nyter livet, så her er det bare å ta den tiden man trenger.
God tur!

Vilde sa...

Hoppet ditt blir hvertfall godt dokumentert! Det er jo kun Juan, med den strikka start-genseren, som ikke er framme med kamera.
Atten-og-en-halv fra meg!