torsdag, august 10, 2006

Akk, sommeren er kort...

Synes det bare er på tide med en ny "post"... men hva skal jeg skrive om???
Har ikke anelse.. Vi får se hva som kommer opp i hodet mitt.. Kan alltids få pressa noe ut...

- Det er "høst" og det betyr :Snart skolestart! Det er EN liten uke igjen av sommerferien! Det er kipt det! En liten uke til å ta igjen all søvnen som har falt bort i løpet av sommeren...!
Jeg kjenner jeg nesten får frysninger på å tenke et helt år til men norsk(og geografi) med Jonar,
med sin onde galgenhumor er det nesten så jeg løper ut av klasserommet! Må liksom bare sitte fint på plassen min og smile forsiktig av vitsene hans... Aldri vet vi om han mener alvor eller tuller... S-U-K-K!
Og jeg som har valgt biologi og kjemi! hjelp! hva har jeg gitt meg ut på?? Jeg gruer meg nesten litt...! Men så lenge jeg ikke får Lene/alias: hesterompa går det greit! ...tror jeg..
Nok skole.... antakeligvis vil jeg overleve høsten, og da er det jul.... og så er det "på an igjen", men det tar vi en annen gang!

En ting jeg ser fram til ved høsten er Ungdomsgruppa og Bibelklassen...:D
Det er liksom lyspunktene i slutten av uka! Ahh, for noen folk som er der! De er bare så fantastiske! Alle sammen! Og jeg er spent på de nye 8endeklassingene, for de er jo fadderbarna våre!

I dag er det start-kamp! ok, det er bare en UEFA-cup kamp, men det hadde vært kult hvis Start kom langt da! Tenk hvis de skulle spille mot Liverpool for eksemel!!! Da hadde æ dratt på kamp!!

-Torkildsen er rett og slett ekstremt god! EM-gull å greier!

Nå kommer jeg ikke på noe mer å skrive...! Men hva med et bilde?


Jaja, det var vel egentlig alt jeg hadde å si for denne gang, men Hilde, kan ikke du poste ei gang?

Hej, hej så lenge
:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo!
tengte jeg kunne bli en av de 2-3 som kommenterer den fabelaktinge bloggen deres! hehe..!


ja, skole blir småkiipt..
..men en uke ferie til, Det blir bra det! (slutter å jobbe i mårra :D)

og til alle dere "Taste Priv" fans:
Hei BRILLE!
Du kan jo ikke ta igjen søvn!
(til alle dere ikke-Taste Priv fans: dette hadde nok vert lit morsomt om dere hadde vert trofaste Taste Priv lyttere)

Anonym sa...

Beklager så mye!
tazte priv skrives med Z!

håper dere kan tilgi meg!