tirsdag, januar 23, 2007

jeje..

Dårlig med oppdateringer fra min side, sorry, men sånn er det.
Jeg har nemlig begynt å prøve å gjøre alle (nesten alle...) leksene jeg får på skolen, og da glemmer jeg rett og slett å poste... Det er den brutale sannhet. Akkurat nå prioriterer jeg faktisk å poste framfor å gjøre historieleksa...

Det er ikke mye utenom skolen som skjer rundt meg for tiden. Noen små lysglimt er det jo, men ikke noen verdt å nevne.. (tror jeg..) Men en ting er det... Til fredag skal Ane, Karoline, Martin, Espen og jeg til Stavanger på Impuls! Jeg gleder meg som en østers! (ja, faktisk, østers kan slede seg de også!) Det tror jeg kommer til å bli syyykt gøy, og synd på dere som ikke skal der! Jeg håper at dette blir en helg utenom det vanlige!

Så neste gang dere får se en post fra meg er det sannsynlig at det er om Impuls - fra meg til dere!
Kort men godt, det var alt for denne gang.. "hej så lenge"

"Årh nå må æ gjøre Historieleksane!"

5 kommentarer:

Katrine sa...

Dere er heldige dere! Jeg vil og! men jeg blir nok sittende hjemme i stua med trekkspillet på fanget.. eller rettere sagt på skolen.. Ja, Cabaret ER livet!! eller ikke..
Hils Impuls fra meg!

Hilde sa...

Hvis noen ikke har fått sjansen til å gjette hvilket dyr jeg beskrev i forrige post, så er posten der enda, så vær så god gjett i vei!

Hils til Impuls fra meg også!
Og det var forresten gøy med en post fra deg også!

Ingvil sa...

Impukls blir konge :) Dere må kose dere.. kanskje vi treffes der borte ..

Vilde sa...

He he he gleder du deg ikke til biologiprøven på mandag, Ingvill??

Anonym sa...

årh... tror ikke d gikk så veldig bra akkurat...