mandag, januar 29, 2007

Gjeeesp...

Etter en veldig hyggelig helg, står du opp tidlig mandag morgen for å rekke første time kl 08.00.
Du rekker timen fint og må faktisk sitte og vente litt. Og mens du venter, sitter du halvveis og sover mens du drømmer om senga hjemme. Du er altså temmelig trøtt, og tenker misunnelig på at de fleste vennene dine begynner kl 09.50.

Men så, når du har begynt å våkne så smått, og vendt deg til tanken på at det ikke blir mer søvn på en stund, kommer Harry Potter-dama inn: "Odd Gunnar er syk i dag, så dere får fri de to første timene".

Alt føles plutselig veldig meningsløst, og du tenker: HVORFOR gadd jeg å stå opp i dag...??

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha;) Nå har jeg samfunnslære... kjedelig, men er ferdig med det jeg skal gjøre, så da kan jeg slappe av!!!!

Katrine sa...

...Men så kom Katrine x2 og gjorde dagen din fantastisk og virkelig meningsfyllt=)

Takk for oss!!

Vilde sa...

He he he. Jeg synes faktisk veldig synd på deg! det er så ufattelig delilg å begynne 09.50 på mandag, og 08.55 på tirsdag. En slags sakte opptrapping etter en usannsylig vill helg!

Katrine sa...

Tror muligens at vi snart må offentliggjøre verdens 8. viktigste dyr.. tror du folk er pingvine nok til det nå?

klaps på låret<3

Hilde sa...

Ja tiden er inne for å avsløre hva 8. dyr på lista er. Grunnet dataproblemer hjemme ble det laang ventetid. Men her kommer altså svaret:

ØSTERS! Gratulerer Torstein, du var flinkest!

torstein sa...

Jeeeesss jeg rocker!
-Ny post fra min side-