torsdag, juni 21, 2007

Absolute Danish

Som forberedelse til Leira brukte vi (Hilde og Solveig) utallige timer av torsdagen vår, på noe som skal komme alle leirdeltagere til gode. Resultatet ble Absolute Danish, tidenes beste samling av det danske artister har å by på. Vi nevner slagere som Svantes lykkerlige dag, Lækker, Steen med det ekstra ben og Kickflipper. Dette er virkelig noe å glede seg til! Selv har vi sunget "køb bananer" i flere timer. Og ikke vær redd, vi garanterer at dette er musikk som klistrer seg godt fast på hjernen. Etter en periode med dårlig humor ble coveret av det merkelige slaget, noe vi selvfølgelig synes er veldig gøy. Nedenfor ser dere en smakebit, enjoy!


13 kommentarer:

Katrine sa...

Er det mulig å bestille et eksemplar av den plata til meg som ikke kan på leira??

-Prettyplease!!!

Han mannen var direkte kvalm forresten!

Ane sa...

ÆSJ!!!!!!!!
jeg har ikke noe annet ord.

(bra med cd btw;)

Anonym sa...

glæder mig til at høre på eres cd! Dere har lavet store forventinger til denne cd!

Og jig lurer på hvordan det er at gå med tøy over en slig krop...!

Anonym sa...

æ vil med glede gi dæ en cd katrine!

Anonym sa...

Er bildet ekte....?

Bjørn Stian sa...

å fydda! Jeg må stoppe å trene med en gang, kjenner jeg...

Hilde sa...

Ja, trening er oppskrytt og ikke minst farlig. Du kan ende opp som kompisen på bildet, eller få parkinson (her henviser jeg til en av vildes tidligere poster...)

Anonym sa...

Synes det ser litt ut som om hodet bare er plassert på toppen jeg, akkurat som på slike man har på tivoli

Anonym sa...

må være en deilig følelse å kjenne hver gang du går at lårene gnisser inntil hverandre.....

Katrine sa...

JESS jeg får en CD =)

Anonym sa...

weee. har fått mæ blogg:)

tveiting.wordpress.com

Vilde sa...

Fytti så klumpete han var. Uff!

Anonym sa...

Det er noe annt enn deg Vilde! ;)