mandag, juni 11, 2007

Hvordan kjøle seg ned?

Nå i disse varme tider er det ofte høyst nødvendig å kjøle seg ned litt. Derfor tenkte jeg å gi dere noen tips. Det finnes heilt klart mange måter å få ned kroppstemperaturen på, så jeg har heilt sikkert glemt noen.

  1. Spise is

  2. Være i skyggen

  3. Drikke kald brus

  4. Være inne

  5. Drikke kaldt vann

  6. Kle av seg

  7. Bade

  8. Finne et sted med vind

  9. Kjøre fort på scooter

  10. Sitte i bilen med air-condition

  11. Renne ned en bakke på sykkel (dette kan også føre til økt kroppstemperatur hvis du må opp igjen etterpå)

  12. Spise en is til

  13. Drikke kald saft

  14. Leke i vannsprederen

  15. Tenke på noe annet enn at det er varmt

  16. Være på båttur

  17. Spise enda en is

  18. Dusje en kald dusj

  19. Bade igjen

  20. Spise isbiter

  21. Ha hodet ut av vinduet når du kjører bil
  22. Legge seg i fyseren
  23. Stikke hodet inn i kjøleskapet

  24. Gå inn i kjølerommet (ikke sikkert alle har det, men det funker iallefall bra)

  25. Reise til et sted det ikke er så varmt

  26. Leke med en ispose

  27. Finne seg ei (elektrisk) vifte og sette seg rett foran denne

  28. Har jeg nevnt spise is og bade?

Hvis ikke noe av dette funker, så vet ikke jeg...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres bra ut!!

Ingvill sa...

HAHA, nå har jeg lest gjennom alle postane vi posta i Juni i fjor! Morsomt å lese!

PS. jeg lurer på om det er lett å stikke hodet ut av vinduet mens man kjører bil. (ikke som passasjer asså.) Klarer ikke helt å se det for meg..

torstein sa...

Det går fint ann! Det må gjøres når man ikke har bil med airconditon!

Anonym sa...

Der sommer ist hier...

Vilde sa...

Å leke med en iskald vannballong funker også fint!

Anonym sa...

Det er ikke såå varmt nå lengre!! ;)

Hilde sa...

Nei det stemmer det...

Katrine sa...

Jeg kan meddele at å ha isbiter på panna også funker voldsomt fint!