tirsdag, mars 06, 2007

Blogge-tikken - oppdatert!!!!!!

Regler:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.
Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

6 ting om meg selv (Hilde):

  • Jeg har fridd og fått ja. Dette var da jeg kanskje var 4 år, og skulle altså gifte meg med Anders.
  • Jeg har snekret en haug av sko bestående av planker og stoff. Disse ligger i ei kasse i kjelleren, så det er bare å komme å se.
  • I mine glansdager som deltager i Oddernes minikor, har jeg spilt inn kassett. Denne spilte fetteren min så mye at den ble utslitt.
  • Jeg har sydd en flokk med dyr. Disse er laget i filt og ligger i ei kasse på loftet. Igjen: det er bare å komme å ta en titt.
  • Sammen med Ingvill deltok og gjennomførte jeg i 9. klasse et kajak-kurs.
  • Jeg er egentlig en Harry Potter fan uten like. Dette viser jeg ikke så veldig til vanlig, men det skal sies at bøkene er lest flere ganger, faktisk flest ganger på engelsk. Jeg har i tillegg til å eie alle filmene og bøkene, alle lydbøkene på engelsk inne på iPoden min. Film nr 1 har jeg sett baklengs. Nå gleder jeg meg veldig til 21. juli!

6 ting om Ingvill

  • Jeg og Hilde skrev på barneskolen historier om to jenter som var venninner. Jeg skrev om ei som het Raimen, mens Hilde skev om ei som het Limoni.. De bodde i en by som jeg dessverre ikke husker navnet på, men vi lagde kart og greier.. Historiene handlet om alt fra kjærlighet til jakt på en gullgraverhule.
  • Jeg er blitt helt hekta på the OC som går på TV3. Jeg kan ikke noe for det, men hver dag må jeg få med meg en ny episode av serien kl 4 hver dag...
  • Appropo Hilde som Harry Potter fan. Det må jeg inrømme at jeg også er.. Jeg har vokst mye av det av meg da, men.... I løpet av mitt liv har jeg sett Harry Potter filmen baklengs og uten lyd(pga de norkse stemmene på videoen er ganske dårlige....)
  • For noen uker siden hørte jeg en kassett som min søster hadde funnet. Der var det blant annet en sang hvor jeg sang en sang jeg laget selv, samtidig som jeg spilte på keeboard. Tydeligvis gikk dette veldig på sparket fordi mye av teksten handlet om at jeg likte både mamma og pappa men ikke min søster... Tror egentlig ikke det var sant, men det var litt flaut å høre den, må jeg inrømme...
  • Jeg begynte å like fotball etter å ha fulgt med på Chanpion League for en del år siden. Da heiet jeg på Monaco. Egentlig pga jeg syntes Morientes var litt kjekk..(noe jeg ikke synes nå lenger..) Men etterhvert syntes jeg fotballen ble mer og mer interessant i stedet...
  • Da jeg var liten syntes jeg det var gøy å være gutt når vi lekte.. Da rynket jeg på nesen- jeg følte det var sånn gutter var..

De som har blitt tikket videre er Tjoms, Ane og Solveig, Ida, Vilde, Lasse, Øyvind og Katrine.

4 kommentarer:

Vilde sa...

Er det dette du driver med i stedet for å gå på styremøter?? Vel jeg er med jeg!

Hilde sa...

Ja, jeg gjorde bl.a dette. Men veldig mye nyttig også skal jeg si deg =)

Katrine sa...

Jeg gleder meg til å ta en titt;)

Men jeg må innrømme at jeg er litt i tvil om jeg kommer til å gidde å leke tikken.. det blir i hvert fall ikke noe før til helga.. sorry borry, men har to prøver og en innlevering..:( Kjiper'n!! jeg Vet!!
Men uansett, Ingvill: La oss høre litt sladder om deg;)

Anonym sa...

Tikk