onsdag, mai 16, 2007

Tenk at nå (i morgen) er dagen her som jeg har lengtet etter!

Snart er dagen her, den dagen vi lå søvnløse natten før fordi vi gledet oss så til å gå i tog og alt det som hører 17. mai til. I morgen er det 17. mai igjen. Selv om jeg ikke gleder meg så mye som jeg gjorde før, merker jeg at det kan bli en fin dag i morgen. For det er liksom noe flott, koselig og tradisjonsrikt over dagen. Bare det at alle går rundt og roper "HURRA!", eller at man må sprade rundt i vonde bunadssko i flere timer. Det er blitt en tradisjonsrik aften, som vekker gode minner fram! Selv om jeg ikke skal gå i tog (etter planen..), ser jeg fram til å stå tidlig opp, ta på meg bunaden og komme meg ned til byen for å se på glade mennesker. Det blir kos!




Så da er det jo bare å si


"God 17. mai, folkens! "




10 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!

Anonym sa...

Jeg har vondt i bena!! Nå greier jeg nesten ikke å gå...

Bjørn Stian sa...

Jeg har vondt i halsen. Enda! Beste dagen i året...

Katrine sa...

Credoruss t æ dør!
T æ dør!
T æ dø-ø-ør!!

Hilde sa...

Hipp hurra!

Vilde sa...

Ja det var en flott dag! Har vannblemme på begge lilletærne...

Anonym sa...

Vondt skal det være. Men, det er og blir årets beste dag etter min mening! Etter siste skoldag dagen selvfølgelig..

Anonym sa...

I morra er dagen der, onsdag 23. mai. Dagen hvor det blir gull og glitter for røde soldater fra Anfield. Aten er stedet hvor denne dagen tar plass, allerede i morgen. Dette er virkelig dagen! Gleder meg virkelig til å kjøre en reprise fra 05.

Anonym sa...

Heia Liverpool!

Vilde sa...

Synd at der gikk i vasken, Espen...