fredag, juni 30, 2006

AHH, gudd tu bi håom agæn!

Når man ligger så å si 20 - 23og1/2 timer i senga di hvert døgn, blir man ganske rastløs etter hvert.! Når man på begynnelsen ikke kan røre det ene benet, og hvis noen tar på det, kan du ikke kjenne det, blir man rastløs! Hvis du vet at de neste 4-6 ukene må du ha krykker, blir man rastløs! Hvis man bruker så og si 20 timer (pluss-minus..) til å se på TV eller sove, blir man rastløs! Hvis man kan HELE barnetv-programmet til tv2's morgentv, har man lite å gjøre..! Blir man hekta på tegne serien "duell masters" , har man lite å gjøre! (Duell masters er en slags Pokemon-aktig serie om en fyr som duellerer med sånne kort...)
Når man synes tegneserien Frannys føtter er gøy, da er man....JAH.,...!!!!!!!!( Den handler om Franny som er hos bestefaren, som er skomaker. Når de mottar noen sko, får Franny putte dem i fikse kassa, men før hun gjør det, putter hun føttene sine i dem, og sier:"Hvor tar føttene mine turen i dag mon tro" så drar hun et sted, og leker med noen dyr og litt sånn...)
-Det er egentlig slik jeg har hatt det 26/27 juli til 29 juli...
Men alt i alt, har mitt sykehusopphold på Lovisenberg sykehus vært ganske ok.. egentlig...:D
Hadde TV og internett der, så tiden gikk litt framover iallefall..! Dessverre gikk det ikke an å poste på bloggen...

En annen ting som er litt spesielt er at når man har krykker med seg, for alle mennesker som er i nærheten av deg ekstrem stor respekt for deg! Det er helt rart! nesten litt falskt på en måte, for jeg føler meg ikke såå hændikæppa...
..På en annen side så er M. Owen og jeg i samme båt, så det er jo hyggelig, side vi begge hadde samme skade og begge er operert nå...:D jøst mechoning..

I morgen er det 1.Juli!! Da begynner Tour de France eller Turn of France(hvis man oversetter det direkte fra fransk til engelsk.) (Og hvis man oversetter det videre til norsk blir det : Vender av Frankrike... PUSSIG! eller PUSHSHIG som Arne Bjørge ville ha sagt det..!) Men i allefall blir det moro, selv om Jan Ullrich har blitt kastet ut av Vender av frankrike... og det er jo lit dumt på en måde..Heia TOR(jeg mener THOR) (ikke TOUR!)

Som du merker har jeg vært innesperret i lang tid og har behov for å utøse mine oppleveser og følelser, så derfor ble det en litt lang post..

PS. Hilde, æ har kouait mange bilder av deg fra kameraet mitt på dataen nå..!

PPS. fysioterapeuten sa at æ va den sprekeste korsbåndpasienten ho hadde hatt på Lange tider...! (eller DEN sprekeste!) (*skryte)

Hvis jeg har glemt å si noe nå, kommer jeg på det senere, og da poster jeg igjen...:D

Forresten "romkameraten" min hette Grete Hvete... var litt morsomt da ho hilste på mæ:D!

--....Takk for meg....--

Ingen kommentarer: