fredag, juni 16, 2006

FALLERIFALLERA...

Ja, en lite oppdatert side, er en lite interessant side... Konklusjon: folk behøver ikke akkurat få vite om siden med det første... Noe som hadde vært litt moro hadde vært å hatt en foto blogg.. jeg for min del har 100000000 bilder som gjerne kunne bli lagt ut på nettet... men problemet er jo at jeg ikke har helt forstått ennå åssen vi får bildene inn.... ( forresten sjekk ut min kjære broders fotoblogg : espenseventyr.blogspot.com det står mye på fransk der, men han har fått bilder der!!)
OK. over til spørsmålet ditt!
Har fått noen sanger på hjernen (og i hjertet, for de er så fine!) som jeg mer enn gjerne vil dele med deg!
1. merk deg bandet Midlake. Ikke så veldig kjente ennå tror æ, men så en video på tv, å så va sangen så utrolig fin! Last ner Young Bride og Roscoe.. :D (de er mine favoritter!)
2. Minor Majority. har fått sangen Supergirl på hjernen oxo! En fin sang syns æ.(Særli jo mer du hører på den!)
3. Sufjan Stevens. Min lille stjerne<3 Alle sangene fra hans siste album er bra, SÆRLIG John Wayne Gacy Jr. (en sang om en massemorder fra Illinois....) og Casimir Pulasky day (tror d er d den heter... )(å sufjan er kristen oxo, så d r jo et pluss:D)
4. Den nyeste sangen t Keane, is it any wonder er litt kul syns æ...
5. Foo Fighters!!! (min aller største favoritt...:D) Du trenger ikke nødvendigvis laste ner de mest rokka sangene, men sanger som : Still , Miracle , razor , Godzilla , February stars , Virginia Moon , Cold day in the sun , Ja, kunne fortsatt ut i evigheten!
5.kommer ikke på så mange fler, men du kan jo alltids laste ner noe av Damien Rice, Jack Johnson, Josh Rouse, eller vår kjære INTERPOL :D

Men æ trenger alltids noen nye artister å høre på æ au, så du kan jo skriver noen artister/sanger du liker, som æ kan laste ned..
Blei en litt lang post, men d var så moro å skrive!
Vi må "POSTE" oftere!

Ingen kommentarer: