mandag, juni 19, 2006

PLYSTRE !

Ja siden du var så flink til å anbefale sanger skal jeg prøve å være like flink =)

1) En sang jeg har heilt dilla på for tida (den ligger på topp tre på ipoden og klatrer stadig) er Set the fire to the third bar (den virker veldig kjedelig i begynnelsen, men bare hold ut!) Den synges av Snowpatrol. Andre sanger av samme band som er til å anbefale er Shut your eyes, chasing cars, you're all I have og run. Det er sikkert flere som jeg har glemt i dette øyeblikk.

2) En annen sang jeg kom på i farta er Remember me med Josh Groban. Du tenker sikkert: "Dette kan ikke være bra!" men den er hentet fra den fantastiske filmen Troja og jeg merker at det er et slags historisk sus i tonene. Det er en KRAFTIG sang, hehe! Believe med samme artist er også fin, den har ganske fin tekst iallefall =)

3) Et annet band er Fusebox. Har bare hørt en sang av dette kristne bandet og det er I'm Yours. Den er egentlig ganske bra.

4) Hvis du ikke har Shaun Groves' sang Welcome Home er den virkelig verdt å høre. Den har en fabelaktig tekst! (Den er også kristen) Så hvis ikke selve sangen faller i smak, er teksten verdt en titt!

5) Siden du nevnte mine kjære Minor Majority kan jo ikke jeg være noe dårligere. Think I'm up for you and I og What I deserve er to relativt rolige sanger som får meg i "sommermood".

6) Så en sang som sikkert ikke faller i smak hos deg, som jeg synes er ganske arti. Nina Rochelle med Måndagsfolket. Vett ikke heilt hva jeg liker ved den sangen, men den er litt pussig.

7) Touch med Delirious har du sikkert hørt, den har jeg liksom re-discovered, og den er veldig bra!

8) Til slutt må man ikke glemme min og Anes favorittsang for tida: nemlig Pinky's Sang fra kaptein sabeltann! Meg å Ane har funnet ut at det er den ultimate sang, så den bør du absolutt ha!

Kos deg!

Ingen kommentarer: