torsdag, juni 22, 2006

HAHA

Altså: du trykker på bildet, å så velger du bla igjennom, finner bildet, velder done, så laster den opp bildet til blogger, så har jeg funent ut at du MÅ trykke på bildet muligens forandre størrelse på det for at d skal komme ut på bloggen. Men d er ikke sikkert altså, men d er bare da jeg har fått d til. Å så må du så klart republishe bloggen. Tror d er sånn jeg har gjort det iallefall...

Men jeg har funnet ut en ting om Fusebox. Jeg lasta ned noen andre sanger, og da kom jeg til følgende konklusjon: I'm yours er den absolutt beste sangen, så hvis du ikke har funnet den ennå så må du d.

Men jeg satser på at du får til å putte inn bilder nå, blondie!





Å forresten så har du jo bursdag i morra! Bare så du vett d, så ville jeg kledd meg som jenta på bildet, hvis jeg hadde hatt muligheten, bare til din ære!

HA EN STRÅLENDE DAG FØR BURSDAGEN DIN!

Ingen kommentarer: