mandag, juli 03, 2006

Jeg...

  • ... synes veldig synd på Thor Hushovd i går. Det så minst ut som at han holdt på å dø! Stakkars mann!
  • ... er oppriktig lei meg etter at mitt elskede Brasil røyk ut av VM på lørdag. Det som er verst er i grunnen at Frankrike fortjente å vinne. Men stakkars mine kjære helter!
  • ... gleder meg masse til start kampen i dag! Jeg er sikker på at de klarer å vinne i dag, Hvis det er tilfellet klatrer de faktisk på tabellen!!
  • ... så på Flukten fra dyreskogen igjen i dag. Jeg kan berolige deg med at Grevling og Rev er i live! Grevling ble gjenopplivet av Røyskatt. MEN Rev befinner seg i en båt! Han er i live men nå har menneskene oppdaget han! Det skjedde noe bra også i dag, Mus fikk unger! Jeg gleder meg til fortsettelsen i morgen!
  • ... er aleine hjemme! Det er deilig det!
  • ... vil ha is.
  • ... gleder meg til leira! Det blir så sinnsykt gøy! Tenk deg ei heil uke i Danmark med venner! Det er jo heilt fantastisk.
  • ... koser meg i det fine været!
  • ... hadde det kjempe koselig på hytta til Vegard på lørdag. Du skulle vært med, Ingvill, til tross for ditt lille handikap (er det sånn det skrives?)
  • ... grubler over hva jeg skal ha til middag i dag, utvalget er stort!
  • ... vil snakke litt om en "person" jeg har sett på TV i det siste, nemlig Mold! Han er den søteste skapningen i Flukten fra Dyreskogen. Han er halveis blind og må derfor sitte på ryggen til Grevling mens de går. Han griner når noe er trist og når han er glad! I dag holdt han på å bli spist av ei gjedde. Stakkars lille skapning!
  • ... heier nå på Portugal siden Brasil røyk ut av VM. Portugal har heile tida vært nummer to for meg. Heia heia!
  • ... kommer ikke på noe mer å skrive.
  • ... skal spise is nå.
  • ... venter på deg og Karoline.
  • ... sier takk for meg!

Ingen kommentarer: