søndag, juli 09, 2006

ÅRH...

Dataenm klikka, og jeg som hadde allerede begynt på en post...!! SÅ typisk! menmen, da for jeg finne på no nytt...

Hodet mitt er så å si tomt for ideer å skrive om akkurat nå, så det er ikke sikkert at det jeg kommer til å skrive nå er særlig smart...
Akkrat nå skriver jeg med "touch-metoden"... Og kjære, gamle Inger-Britt Vinje. Disse øvingene med touch-programmet(i alle økonomitimene fra første skoledag til høstferien), har ikke hjelpt
.i det HELETATT!!!!!!!!..(heter det hjelpt?hjulpet?næi...) Det går så UUUUtrolig treigt! Og når man skriver feil hele tiden, er det ikke særlig effektivt!! Liker heller å skrive på den gode gamle, ueffektive, måten MIN...

-Nå er jeg inne på gjerrigknark.com... det er litt moro:D Husker du alle de gangene vi Har sittet der inne og bestilt gratis prøver på diverse ting...!!
Og Akkurat nå bestiller jeg noe til deg!!! HØHØ:D Håper det virkelig faller i smak! (håper du får den også da!)
Og så har jeg også bestilt en t-skjorte til deg..!! (men nå ble jeg usikker på om jeg skrev 28 eller 20 på husadressen...)
Dette er "virkelig" moro!
----
Nå glemte æ helt at jeg posta.. var så inn i gjerrigknarkens verden!
---
Siden jeg har så lite å skrive om, får jeg sette inn et bilde..


---

Nå vet jeg hva jeg skal skrive om i neste post! Men siden du venter på at denne skal publiseres, får det bli senere!

TAKK FOR MEG!

Ingen kommentarer: