lørdag, juli 01, 2006

Det er faktisk veldig gøy å....

...poste på bloggen vår! Det er på en måte en liten selvransakelse... og siden det ikke er så veldig mange som leser bloggen vår (som vi vet iaffal) , er det ikke så veldig farlig det vi skriver heller..! selv om vi nå har hatt ca. 105 besøkende, må nok ca 99,000007 % være oss, Hilde...:D

- Dagen i går(fredag) gikk egentlig det meste til å slappe av og sove... lå ute i sola en stund, da jeg senere fant en bok hos Hanne som jeg hadde lyst til å lese, så la meg ut i sola igjen og begynte å lese i boka.. men etter ca 5 sider ble øynene mine tunge, og jeg sovna. Ca 3kvarter senere våknet jeg igjen.. av ukjent grunn, antakelig fordi jeg var så varm, og jeg gikk inn. kanskje det er noe på tv nå, tenkte jeg, og la meg på sofaen.. seff, tok det ikke lange tiden før jeg igjen var i søvnens dype rike.. våknet en god time senere og lå litt på sofaen en stund, men jeg hadde veldig mange ting ute som jeg tenkte at jeg kunne hente.. (Siden jeg går på krykker, må jeg samle alle tingene mine i ei veske, slik at jeg kan få det inn..) Men iallefall, slapp som jeg var, la jeg meg ned på putene der jeg hadde sovnet en gang før allerede, og selfølgelig, sovnet jeg igjen.. Denne gangen ble jeg på en måte vekket av min"kjære" bror som stod å lo av meg.. Han hadde også lagt min mobil på magen min fordi jeg hadde fått en melding av deg, Hilde...
Jeg var vel egentlig litt trøtt resten av den dagen..(Paracetene har nok mye av skylden i det...)
JEG, den personen i huset som er "handikappet", lagde middag i går.. pga. en bror som er slappere enn meg, og som ABSOLUTT måtte se fotballkampen først, og som ikke kan se kampen samtidig som han lager noe så enkelt som Lasagne, og som tenkte at det kunne bli middag i 22-tida, (siden det ble ekstraomganger og sånt..) og som ikke tenker på at jeg har et alvorligere "hændikæpp" enn det han har.. og siden neste kamp begynte kl 9, vedder jeg på at han hadde ventet til etter det også! og.... (det var ganske mange og'er i denne "setni
ngen"... hvis man kan kalle den det.. ) (du merket vel kanskje at jeg merket dem med rødt...:D)


Synd argentina røyk ut i går... Men de blei litt hissige noen av dem!--->


I dag er fotballkampen! (du tenker sikkert: fotballkampen? hvilken fotballkamp kan det være? Men det er EN fotballkamp i dette VM som nesten er viktigere enn VM finalen selv... OK, Finaler ER den viktigste, men for meg er den ene i kveld vel så viktig..! nemlig England- Portugal. Å, heier Ingvill på England.. tenker man sikkert.. Men niks, jeg heier på Portugal!! (å litt brasil også, men det er jo selvsagt! så Brasil-Frankrike er også viktig, men det er bare at der heier æ litt på begge...!) Grunnen til at jeg heier veldig på Portugal er at i vår familie har vi et veddemål.. Hvem når lengst i VM i år.. (utenom Brasil.. Ingen fikk lov til å ta brasil... fordi de var på en måte FAVORITTENE.... ) Og jeg tipåpet (oi, skrivefeil, tippet mente æ) PORTUGAL..! og siden Øyvind, min bror, gjetter at England vil komme langt, er kampen i kveld viktig..!
Synd er det at favoritten min, Deco, fikk rødt kort forrige kamp, og kan ikke spille.. og Ronaldo er òg i faresonen... Men iallefall, jeg gleder meg til kampen ikveld! Håper bare at Portugal vinner da!
ForrestenBRASIL-FRANKRIKE er faktisk veldig nesten like viktig som P-E kampen..!

OK, ferdig med fotballen og over til en annen ting, nemlig Tour de France.!
Nå har diverse, dvs. aå å si alle forhåndsfavorittene blitt tatt i doping(eller mistenkt for doping misbruk)...og kastet ut av touren..
Er det tilfeldig?? Jan Ullrich, Ivan Basso , vinokourov, osvosv.. Men hvorfor har de dopet deg når de skal være de beste..? ser liksom ikke poinete med å dope seg... Tror nok ikke Ulrich eller basso har dopet seg.. men blitt et offer for noe... menjaja, da blir touren mer åpen... for hvem kan vinne i år da...?

Forreste han tjukke mannen va kjekk! stakkars! tenk å ikke kunne bevege seg nesten..!
og å være nesten like tung som en bil!

Ok, nå venter du på at æ ska poste, så nå må æ d...!


__FERDIG__'''*

Ingen kommentarer: