torsdag, juli 06, 2006

tuutetituu


I dag har jeg vært i byen.... Handelens dag..! Fullt av folk, varmt vær (helt til det begynte å regne) og salg... Nå som jeg har så mye penger, tenker jeg meg at du ser for meg slå meg løs i butikkene å shoppe som en gal.. Men, nææi.. Tok det med ro,jeg. Krykkene er nok den største grunnen til at det gikk litt sakte for seg.. Selv om det gikk ganske fint da.. Men fikk kjøpt det jeg "trengte" (noen øredobber, hårbøyle og luse-spenner...) Så da er jeg fornøyd.. Egentlig er Handelens dag bare no oppskrytte greier. Butikkene sier de har fantastiske tilbud, (ok, noen er fantastiske) men stort sett er det ganske mange ting som hadde vært på salg uansett om det hadde vært handeliens dag eller ikke... Så det er ikke vits å stresse..

-Akkurat nå sitter Hanne å ser på "i gode og onde dager".... T-R-A-G-I-S-K! (Men Hilde jeg kan godt huske da en del andre var litt avhengig av det i de gode gamle dager..)
JAJA, hadde aldri trodd at jeg ville tenke dette; men jeg skulle faktisk ønske at jeg kunne gått meg en tur eller jogga eller noe,.. Er så kjedelig å måtte flytte seg så minimalt som mulig..
---
Synd Portugal tapte i går, men jeg unner Zidane en siste VM-finale...
---
Lasta nettopp noen sanger av Lily Allen ned.. Smile og LDN er litt brae.:D De er litt sommersanger!
----
Fint bilde fra i går!------->


Nå skal jeg ha is!

Ingen kommentarer: