onsdag, juli 19, 2006

Sol og sommer:D

Det er en liten stund siden jeg skrev sist... men tenkte at jeg måtte gjøre det siden jeg skal reise til min kjære mormor i morgen, og blir borte til 28 juli, og så drar vi jo på leira!
Egentlig har jeg ingenting å skrive om, da...

SOMMERDIKT av meg..... (er egentlig for flau til å innrømme det, men jeg skrev det på sparket da...!)
sol og sommer, det er flott,
i stedet for å sitte inne på et kott,
vi kan spise is og kose oss hele dagen,
men pass på! For mye is er ikke godt for magen!
Bade kan vi også, i ferskvann eller sjø,
men hvis du faller og slår deg, kan du begynne å blø!
Dette diktet skreeev jeg ,
slik at når du kjeder deg,
og ikke har noe å gjøre,
ikke har noe på snøre(????)
kan du tenke at det er sommer,
og det er godt med hommer....?
og tenke på meg som må kjøre ca14 timer med bil....
da burde du ha et smil...:D

Hvis ikke det var tragisk, så vet ikke jeg...
Men siden jeg ikke kan skrive her på 2 uker måtte du ha noe å lese på......
Men har ikke særilg mer å skrive..!

Gleder meg sååååå til leira!!!
Årh, det er en flue som flyr rundt her og plager meg!

Godte at dyrene kom fram i god behold til hjorteparken!

Au revoir, Mademoiselle!

Ingen kommentarer: