søndag, juli 02, 2006

SPORTFRIK....


Ja, i disse sportslige tider er jeg blitt det man kaller en Sportsfrik, tror jeg..
VM og Tour de France hele dagen lang.. (nesten) Men jeg føler på en måte at jeg har en liten grunn til å være det også... For hvem andre enn THOR HUSHOVD vant i går!!! Og Portugal vant også! (selv om jeg etter hvert fikk litt sympati for England... Synes særlig synd på Gerard og Carragher da de bommet på straffe.) Men det betyr at jeg slo min bror i å tippe hvem som går lengst!

Så det som skulle være en sommer der jeg var mye ute og sånt, har blitt til en der jeg sitter stille, inne og ser på tv (eller på dataen for den slags skyld...) >JAJA, når Hushovd er såpass flink, MÅ man bare følge med!

Synd var det da at Brasil røyk ut igår... Kampene i dette VM har vært så jevne (er det sånn det skrives?), at målene har vært få og motstanden har vært sterk... men frankrike fortjente vel å vinne til slutt..

Noe av det MORSOMSTE jeg så i går var The Players musikkvideoen!!!!!! (for du som ikke har fått det med deg, The players er ikke hvem som helst, men Morten Gamst Pedersen, Øyvind Svenning, Kristofer Hæstad, Freddy Dos Santos og Raymond Kvisvik som har startet et boyband... ) Iallefall, det ble bare så utrolig useriøst, komisk og overdrevet. Men det morsomste er når Gamst Pedersen begynner med sine "oooo" soloer.. ikke det at han synger stygt eller noe, men det er bare det at jeg ALDRI hadde sett for meg ham slik! -Heldigvis var dette for en god sak!:D

Var det gøy på hytta til Vegard i går, Hilde??

TAKKTAKK

Ingen kommentarer: